Τα άρθρα μας
-
Πόσα δωμάτια αρκούν για να ξεκλειδώσετε τη δύναμη του RMS;
Είστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα; Το Revenue Management System (RMS) είναι ένα εργαλείο που μπορεί να μεταμορφώσει τον τρόπο που διαχειρίζεστε τις πωλήσεις του καταλύματός σας. Αλλά πόσα δωμάτια χρειάζεστε πραγματικά για να δικαιολογήσετε την επένδυση σε ένα RMS; Ας εξετάσουμε τις παραμέτρους που το καθιστούν χρήσιμο ή απαραίτητο. 1. Για Καταλύματα Έως 10…
-
Οι Τελευταίες Τάσεις στον Τουριστικό Κλάδο
Πως αναμένεται να είναι το 2025; Ο τουριστικός κλάδος αλλάζει συνεχώς, επηρεαζόμενος από κοινωνικές, τεχνολογικές και περιβαλλοντικές εξελίξεις. Καθώς πλησιάζουμε το 2025, νέες τάσεις διαμορφώνουν τον τρόπο που ταξιδεύουμε και τον τρόπο που οι επιχειρήσεις στον κλάδο προσαρμόζονται στις ανάγκες των ταξιδιωτών. Ας δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον. 1. Εξατομικευμένες ΕμπειρίεςΟι επισκέπτες αναζητούν διαμονές…
-
Πώς να αντιμετωπίσετε την εξάρτηση από τους OTAs;
Δημιουργώντας μια Ισορροπημένη Στρατηγική Πωλήσεων Η υπερβολική εξάρτηση από τις Online Travel Agencies (OTAs) αποτελεί ένα συχνό πρόβλημα για πολλούς ξενοδόχους. Παρόλο που οι OTAs μπορούν να αυξήσουν την προβολή και τις κρατήσεις σας, ενδέχεται να μειώσουν την κερδοφορία σας λόγω των υψηλών προμηθειών. Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε πώς μπορείτε να μειώσετε την…
-
Απευθείας Κρατήσεις – Πόσο εύκολο είναι τελικά να τις αυξήσουμε;
Μπορείτε να το πετύχετε! Η αύξηση των απευθείας κρατήσεων αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους στόχους για κάθε ξενοδόχο. Όμως, πολλοί αναρωτιούνται: “Είναι πραγματικά εφικτό;” Η απάντηση είναι ναι, με τη σωστή στρατηγική και εργαλεία. Σε αυτό το άρθρο, θα αναλύσουμε πέντε πρακτικά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να ενισχύσετε τις απευθείας κρατήσεις στο ξενοδοχείο…
-
5 Αποτελεσματικές Στρατηγικές Dynamic Pricing για να Αυξήσετε τις Κρατήσεις σας
5 Στρατηγικές Dynamic Pricing Στον κόσμο της φιλοξενίας, η δυναμική τιμολόγηση (Dynamic Pricing) αποτελεί μία βασική στρατηγική για την προσαρμογή της τιμής των δωματίων σας στις συνεχής αλλαγές της ζήτησης. Με τη σωστή εφαρμογή, μπορείτε όχι μόνο να αυξήσετε τις κρατήσεις σας, αλλά και τα έσοδα του καταλύματος σας. Δείτε πέντε αποδεδειγμένες στρατηγικές dynamic pricing…
-
Αναλύοντας τα Αρνητικά Σχόλια – Ευκαιρίες για Εξέλιξη και Στρατηγική Βελτίωσης
Από Εμπόδιο σε Εργαλείο Επιτυχίας! Τα αρνητικά σχόλια μπορεί να φαίνονται ως ένα δυσάρεστο εμπόδιο, αλλά στην πραγματικότητα αποτελούν μια ανεκτίμητη πηγή πληροφόρησης και μια ευκαιρία για βελτίωση. Αντί να τα φοβάστε, δείτε τα ως εργαλείο για να κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σας και να εξελίξετε τις υπηρεσίες σας. Παρακάτω παρουσιάζουμε πέντε βήματα…